XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
atzerritarren sarbidea, beraz, eskaera onartzen zaien baldintzapean gertatzen da.
Lehen aipatu den 1991ko apirilaren 9ko ez-legezko Proposamenean jasotako adierazpenen ondorioa da neurri hori; izan ere, proposamen horretan honela esaten zen:
Bestalde, erreforma hau bat dator Errefuxiatuen aldeko Nazio Batuetako Goi-Komisarioaren programaren Batzorde Beterazlearen 30. ebazpenarekin;
ebazpen horren arabera
Azkenik, erreforma hau Espainiak parte hartuko duen nazioarteko hitzarmenetan ezarritakoaren ildotik doa (Dublingo Hitzarmena eta Schengengo Hitzarmena); horietan zehazten da zein estatukideri dagokion babes-eskaerak aztertzea.
Hirugarrenik, babes-eskaerari uko egitearen ondorioen aldaketa aztertzen da.
Orain arte, ukoa jasotzen zuenak, inolako arrazoirik gabeko eskaera egin arren, bisatua eskatzen zuenak baino, hots, migrazioko prozedura arruntaz baliatzen zenak baino askoz abantaila handiagoak zeuzkan eta, hori dela eta, etorkin ekonomiko asko babes-sistemaz baliatzen zen migrazioa egiteko.
Genevako Konbentzioaren alderdiek onartu zuten hatsapenaren arabera, babes-eskaera izapidetzeko onartzen ez bada edo ezetza emanez gero, eskatzaileak Espainiatik kanpora joan behar du, Espainian sartzeko edo egoteko baldintzak betetzen ez baditu behintzat, atzerritarrentzako sistema orokorra kontuan hartuz, edo, salbuespen gisa, gizalegezko edo herri-onurako arrazoiengatik herrialdean geratzeko baimena ematen ez bazaio.
Azkenik, Lege honen 18.3 atalean dagoen xedapena Konstituzio-Auzitegiaren doktrinara egokituko da; (...)